U gaat naar het evenement en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTEL en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Kruikenstadkaarten uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het evenement  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.

In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via kaarten@kruikenstad.nl.

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  kaarten@kruikenstad.nl.

Nee. U kunt uw ticket eventueel aan iemand in uw omgeving geven.

Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via kaarten@kruikenstad.nl.

Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.

Je referentienummer staat op de uitnodiging voor het Kruikenconcert die je rondom 11 november per post of e-mail hebt ontvangen.

Als je de uitnodiging voor het Kruikenconcert niet meer hebt, stuur dan een e-mail naar dokmardeur@kruikenstad.nl met als onderwerp "opvraag referentienummer" onder vermelding van uw naam en adresgegevens.

U betaalt aan de partij die voor Carnavalsstichting Tilburg iDEAL mogelijk maakt.
Er zijn 2 mogelijke partijen:


1: DocData

De naam van de begunstigde van uw IDEAL betaling op uw rekeningafschrift is
"STICHTING FOUNDATION DOCDATA inzake Carnavalsstichting Tilburg".

De IBAN van de begunstigde is NL95 DEUT 0410 1875 26.

2: Adyen

De naam van de begunstigde van je iDEAL betaling op je rekeningafschrift is
"Adyen inzake Ticketsplus B.V.".

De IBAN van de begunstigde is NL51 ABNA 0565 6686 25.


U gaat naar het evenement en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTEL en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Kruikenstadkaarten uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het evenement  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.

In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via kaarten@kruikenstad.nl.

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  kaarten@kruikenstad.nl.

Nee. U kunt uw ticket eventueel aan iemand in uw omgeving geven.

Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via kaarten@kruikenstad.nl.

Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.

Je referentienummer staat op de uitnodiging voor het Kruikenconcert die je rondom 11 november per post of e-mail hebt ontvangen.

Als je de uitnodiging voor het Kruikenconcert niet meer hebt, stuur dan een e-mail naar dokmardeur@kruikenstad.nl met als onderwerp "opvraag referentienummer" onder vermelding van uw naam en adresgegevens.

U betaalt aan de partij die voor Carnavalsstichting Tilburg iDEAL mogelijk maakt.
Er zijn 2 mogelijke partijen:


1: DocData

De naam van de begunstigde van uw IDEAL betaling op uw rekeningafschrift is
"STICHTING FOUNDATION DOCDATA inzake Carnavalsstichting Tilburg".

De IBAN van de begunstigde is NL95 DEUT 0410 1875 26.

2: Adyen

De naam van de begunstigde van je iDEAL betaling op je rekeningafschrift is
"Adyen inzake Ticketsplus B.V.".

De IBAN van de begunstigde is NL51 ABNA 0565 6686 25.

Aanmelden Klèpkraant

Blijf op de hoogte via de digitale nieuwsbrief

Steun openbaar carnaval in Kruikenstad!

Op deze website koop je online je kaartjes voor evenementen in Kruikenstad. Wil je officiële groen-oranje spullekes kopen, ga dan naar onze Kruikenboetiek. Met je aankoop steun je het openbaar carnaval in Kruikenstad!